Chcesz obniżyć koszty i maksymalnie skoncentrować swoje siły na głównej działalności?

Stała opieka informatyczna to nie tylko zwykła usługa zewnętrzna – jest to sposób na rozwój i realizację celów firmy przy zachowaniu pełnej funkcjonalności posiadanej infrastruktury informatycznej. Jest sposobem na nowoczesne, wydajne i optymalne zarządzanie posiadanymi zasobami informatycznymi, bez konieczności ponoszenia dużych nakładów finansowych i technicznych.

Stała opieka informatyczna zapewnia ciągłość pracy w każdych warunkach, gwarantuje ciągłość i stabilność, uniezależnia od choroby i urlopów pracowników oraz innych nieprzewidzianych czynników.
Daje możliwość skupienia się firmy na kluczowych zagadnieniach.

Kompetentny, zewnętrzny zespół specjalistów z różnych dziedzin informatycznych dostępny jest zawsze bez konieczności ponoszenia kosztów szkoleń zawodowych.


Nasza oferta

Oferujemy usługi opieki informatycznej oraz wsparcia technicznego i merytorycznego dla systemów informatycznych i telekomunikacyjnych.

Nasze wieloletnie doświadczenie w tym zakresie pozwala na oferowanie naszym klientom szerokiego zakresu usług. 

Oferowany przez nas outsourcing może obejmować:

  • przejęcie pełnej obsługi informatycznej (outsourcing strategiczny)
  • obsługa określonego systemu/aplikacji (outsourcing częściowy)
  • systemy helpdesk - zdalne wsparcie „per call” obsługi informatycznej

Outsourcing informatyczny nie musi wiązać się z zupełną likwidacją własnego działu IT. Na zewnątrz można przekazać jedynie wydzielone zadania i obszary wymagające specjalizowanej wiedzy lub umiejętności. Outsourcing częściowy jest dla klientów bardzo wygodną forma wsparcia, pozwalając jednocześnie na ograniczenie kosztów.

W ramach stałej opieki informatycznej zapewniamy:
• administrację całą lub wydzieloną infrastrukturą informatyczną,
• realizację bieżących prac serwisowych, przeglądów i konserwacji,
• prowadzenie wdrożeń i integracji,
• wsparcie dla pracowników (helpdesk) oraz asysta dla działów IT wg ustaleń,
• doradztwo techniczne,
• prowadzenie szkoleń i konsultacji.


Helpdesk - oprogramowanie do pracy zdalnej

 

Adres

 
ul. Żwirki i Wigury 56d
43-190 Mikołów
 
 
tel. 32 32 60 050
kom. 601 468 726
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Mapa

Mapa